Klachtformulier Zorgverlening
Wij zetten ons dagelijks in om de hoogte kwaliteit te bieden in alle aspecten van de zorgverlening. Toch kan het gebeuren dat jouw ervaring niet aan jouw verwachtingen voldoet. Jouw input is belangrijk voor ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren. Aarzel dus zeker niet om dit met je zorgverlener te bespreken want het is voor ons belangrijk dat patiënten, mantelzorgers en zorgpartners hun ervaringen met ons delen. Wij gebruiken jouw feedback om onze dienstverlening en kwaliteit van zorg continu te verbeteren. Als je liever een onafhankelijke bemiddelaar inschakelt, kan je een melding indienen bij de ombudsdienst via onderstaand formulier.
Ons doel is om jouw melding zo snel en adequaat mogelijk af te handelen en je op de hoogte te houden van de voortgang. We streven ernaar om binnen de vijf werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier contact met je op te nemen om de melding te bespreken en samen tot een oplossing te komen.
Mocht er meer tijd nodig zijn voor het onderzoeken van de melding, dan stellen wij je daarvan op de hoogte. Wij behandelen jouw melding vertrouwelijk en zullen deze zorgvuldig en respectvol afhandelen.
Je kan onze dienst contacteren via onderstaand formulier of:
• Telefonisch : 0496 50 30 67
• E-mail: thuisverplegingzov@gmail.com